Forplejning

Uden mad og drikke duer en spejder ikke.  Ås-lejren har arrangeret et booking system hvor I bestiller jeres varer til direkte levering

Forplejningen på Ås-lejren i 2021 kommer til at fungere via Bilka to go´s app eller hjemmeside. Læs mere om Bilka to go, hvor du løbende kan bestille mad til levering næste dag. 

Hvis I er oprettet hos Bilka To Go i forvejen, vil det ikke være muligt at bruge dette login, da Bilka fratrækker pakke gebyrer og udleverer vores varer ud fra de brugernavne vi opretter.  

I skal betale med Betalingskort eller Mobilpay hver gang I laver en bestilling, så det vil være en fordel at I allerede nu, får styr på hvordan I vil håndtere denne del, evt. i samarbejde med jeres kasserer. Der dannes selvfølgelig en kvittering på hvert køb.  

Staben afhenter mad hos Bilka første gang søndag 18. Juli så det er på lejren når I ankommer. I skal derfor aflægge første bestilling til Bilka senest tirsdag d. 13. Juli. Se nedenstående for yderligere info. 

Hermed en oversigt over jeres brugernavn og password

GRUPPE BRUGERBAVN PASSWORD MAIL TIL KVITTERING
Valdemar Atterdag valdemar.atterdag@bolet.dk Aaslejr2021 fischerholst16@gmail.com
Sct. Laurentii Gruppe skagen@bolet.dk Aaslejr2021 rikke@9990skagen.com
Mosbjerg Gruppe mosbjerg@bolet.dk Aaslejr2021 finn.thomsen@mail.dk
Sct. Clemens sct.clemens@bolet.dk Aaslejr2021 lars.gravsholt@gmail.com
Vestrup vestrup@bolet.dk Aaslejr2021 hedelykke-128@hotmail.com
Bindslev bindslev@bolet.dk Aaslejr2021 anette.tronsmark@live.dk
Lindholmspejderne lindholm@bolet.dk Aaslejr2021 rbaunwall@gmail.com
Knuden Aalborg knuden@bolet.dk Aaslejr2021 Jakobnw@gmail.com
Tornby-Vidstrup tornby.vidstrup@bolet.dk Aaslejr2021 oscarkjul@gmail.com
Rakkeby rakkeby@bolet.dk Aaslejr2021 Henrikp1995@hotmail.com
Aabybro Gruppe aabybro@bolet.dk Aaslejr2021 pehegr@gmail.com
Bonderup bonderup@bolet.dk Aaslejr2021 bjarnebj@stofanet.dk
Vedbæk-Nærum Gruppe vedbaek.naerum@bolet.dk Aaslejr2021 jonas2103@live.dk
Hørby-Dybvad Spejderne hoerby.dybvad@bolet.dk Aaslejr2021 amj@spejdernet.dk
Hallund hallund@bolet.dk Aaslejr2021 joergencaesar@gmail.com
Klejtrup klejtrup@bolet.dk Aaslejr2021 ham_selv_superj@hotmail.com

 

Yderligere vejledning sendt ud 11.07.21 pr mail findes HER 

Første levering på lejren er søndag d. 18. juli kl. 16.00 I skal derfor selv medbringe madpakke eller anden proviant til frokost. Kølecontaineren er åben så I kan få jeres frokost på køl i den medbragte kasse.

Første bestilling hos Bilka SKAL lægges 13. juli inden midnat. Der beder vi jer bestille de kolonialvarer I regner med at bruge på lejren, fx mel, sukker, salt osv. Det vil nok også være en fordel at bestille kød og kølevarer til søndag og mandag.
Det vil være muligt at supplere løbende, men det vil være en stor hjælp for både Bilka og lejren, hvis I lægger en stor ordre første gang. Gebyret på de 29,00 kr. + 10,00 for papkasser skal vi ikke betale. Om beløbet for papkassen og gebyr bliver trukket fra med det samme eller om det bliver refunderet senere, er endnu ikke oplyst.

Vigtige Bestillingstidspunkter:

Bestillingstidspunkt Tidspunkt, du skal angive ved bestilling Levering på lejren
13. juli inden midnat 18. juli kl. 12-14 18. juli senest kl. 16.00
18. juli inden kl 08.00 19. juli kl. 12-14 19. juli senest kl. 16.00
19. juli inden kl. 12.00 20. juli kl. 12-14 20. juli senest kl. 16.00
20. juli inden kl. 12.00 21. juli kl. 12-14 21. juli senest kl. 16.00

 

BEMÆRK: det er vigtigt at I overholder tidsfristerne, at bestillingen er sendt senest kl. 12.00 og ikke påbegyndt kl. 12.00, ellers vil bestillingen ikke komme med i leveringen.

Alle kontaktpersoner er tilmeldt vores SMS gruppe vedr. forplejning. Hvis der er andre fra jeres gruppe, der vil med i SMS-gruppen kan de sende en sms til 1910 med teksten Rejs mad fornavn efternavn 

Det vil sige at I ude hos grupperne, selv skal opkræve penge til mad fra deltagerne, oveni lejrprisen. Det er derfor også op til den enkelte gruppe at beslutte hvor meget de vil bruge på mad i løbet af lejren. Vi foreslår 50 kr. pr. deltager pr. døgn. 

Der er lavet en kogebog med inspiration til ugens menuer, men det vil i høj grad være helt frivilligt om grupperne vil søge inspiration i den. Kogebogen er lavet til den tidligere lejren der skulle have været afholdt i 2020 så der er flere opskrifter end I har behov for. Find kogebogen HER

Opbevaring af madvare: Det er muligt at få opbevaret en plastkasse med låg i containeren, kassen kan have en str. som ca. svarer til en køletaske eller klapkasse. Den skal være ren for at må komme ind i containeren og udleveres kun af stabsmedlemmer på lejren.

Kølecontaineren er placeret ved Spejdergården (Se lejrkortet) og er åben på følgende tidspunkter:
Kl. 7.00 – 8.30
Kl. 11.30 – 13.00
Kl. 16.00 – 17.00
Kl. 19-00 – 19.30

På selve lejrpladsen vil der desuden være en kiosk hvor spejderne kan købe slik og is

Der vil være mulighed for at grupperne kan bestille kage på lejren. Kagen bestilles i Informationen senest dagen før kl 16.00 og koster 100 kr for en stor kage (ca 1 1/2 bradepande) og 50 kr for en 1/2 kage. Vil man hjemmefra bestille en kage til en given dag, kontakt Sigrid for bestilling.

 

Kontaktperson på lejren
Sigrid Tlf. 20606433, Ansvarlig for forplejning

Andre numre:
• Naja Tlf. 23315654
• Tina Tlf. 41223396

Velbekomme og vi glæder os til at se dig.